Kom tot rust in de luxe City Loft op Utrecht Centraal

KARWEI opent pop-upstore City Loft met comfort van internationale allure

Reizigers op Utrecht Centraal, opgelet: de komende weken wacht je wel heel luxe op je trein. KARWEI opent vandaag namelijk een City Loft op het Utrechtse station. In deze pop-upstore kunnen bezoekers de komende drie weken terecht om even bij te kletsen, te werken en zichzelf (of een telefoon) op te laden. Tegelijkertijd doen zij er wooninspiratie op. Dat alles in een City Loft met comfort van internationale allure, met materialen als fluweel, messing en rookglas.

256710 karwei%20city%20loft%204 f30452 large 1503566167

De store op Utrecht Centraal is een sneakpreview van de wooncampagne en de allernieuwste woonstijlen die KARWEI vanaf najaar 2017 voert. City Loft, de eerste van de vier nieuwe stijlen die in de pop-upstore centraal staat, is geïnspireerd op het luxe leven in de stad – maar dan bereikbaar en betaalbaar voor iedereen. City Loft draait om groots en meeslepend leven: geniet van luxe, comfort en opvallend design.

De pop-upstore staat drie weken lang elke week in het teken van een andere Europese stad: Londen, Berlijn en Parijs. Reizigers kunnen elke week een citytrip winnen door een foto in de pop-upstore te maken en deze te delen op Instagram met de hashtag #karweicityloft.

Benieuwd? Neem een kijkje in de City Loft op Utrecht Centraal van donderdag 24 augustus 2017 tot en met zondag 10 september 2017 of kijk op www.karwei.nl/city-loft-utrecht. Meer inspiratie is te vinden in de bouwmarkten.

Over KARWEI

KARWEI is met bijna honderdveertig vestigingen een van de grootste bouwmarkten in Nederland. Met een omzet van 1,7 miljard euro staat moederbedrijf Intergamma in de top 3 van Nederlandse non-foodretailbedrijven en is het marktleider op de doe-het-zelfmarkt in de Benelux. Vorig jaar groeide de winkelomzet van Intergamma met drie procent, onder andere dankzij de aantrekkende huizenmarkt en uitbreiding van de onlineactiviteiten.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:

Embargo: op het beeldmateriaal uit het lookbook berust een embargo tot week 39.

De nieuwe wooncampagne start vanaf week 39 en behelst de vier woonstijlen: Artist Home, Cosy Cabin, Green House en City Loft. Vanaf week 39 zijn de artikelen online en in de bouwmarkten van KARWEI verkrijgbaar. Voor meer informatie over, en inspiratie door de nieuwe woonstijlen kun je kijken in het lookbook dat als bijlage is meegestuurd.

Verzoeken voor (eerder) gebruik van hogeresolutie-beeldmateriaal kun je richten aan: LVTPR: karwei@lvtpr.nl / 030 65 65 070 Perscontacten: IJze de Vries / Esther van der Werf

Over Karwei