Woon als een kunstenaar in jouw eigen Artist Home

KARWEI helpt bezoekers vt wonen&design beurs hun creatieve woonstijl te ontdekken

260067 ak8a7423%20voorkant%20persfoto%20edit bf46ba large 1507024361

Je huis weerspiegelt je karakter: creatief, avontuurlijk en eigenwijs. In jouw Artist Home woon je als een kunstenaar, maar dan gewoon thuis. Met objecten, kunst en meubels die je door de jaren heen hebt verzameld. KARWEI brengt de woonstijl Artist Home tot leven op de vt wonen&design beurs van 3 tot en met 8 oktober 2017 in de RAI in Amsterdam. Bezoekers ontdekken in de stand van KARWEI op een creatieve manier de nieuwste ideeën en trends op interieurgebied en combineren deze met hun eigen stijl.

KARWEI staat dit jaar wederom op de vt wonen&design beurs. Bezoekers halen in de stand de kunstenaar in zichzelf naar boven. De gehele week is het namelijk mogelijk om onder begeleiding van kunstenaars Petra Lunenburg en Luuk Assema een eigen kunstwerk te creëren tijdens verschillende workshops. De zwart-witillustraties van Petra Lunenburg met hun speelse lijnen en elegante vrouwenfiguren dienen als inspiratie en zijn exclusief te koop bij KARWEI. De workshops helpen bezoekers hun eigen creativiteit te laten ontdekken, waar in de woonstijl Artist Home ook naar wordt gestreefd.

Laurens Miedema, manager Marketing en Communicatie bij KARWEI: “KARWEI inspireert mensen met de trends van nu. Ons assortiment komt tot leven als je het uit de schappen trekt om een livesituatie te creëren. En dat is precies wat we doen op de vt wonen&design beurs. Zo inspireren we mensen met de woonstijlen van nu en kunnen ze ideeën opdoen voor hun eigen huis. De beurs is daarvoor een perfecte plek: de bezoekers lopen vaak voorop en zijn altijd bezig met stijl en inrichting. Zo helpen we iedereen zijn eigen thuis te creëren.”

Artist Home is een van de vier nieuwe woonstijlen van KARWEI om alles binnen het interieur zorgvuldig op elkaar af te stemmen. Hiermee passen consumenten hun favoriete stijl makkelijk toe in hun eigen huis. Artist Home staat voor creatief en avontuurlijk wonen, Cosy Cabin is met zijn warme kleuren en comfortabele materialen een op-en-top familiehuis, City Loft heeft een luxueuze, internationale uitstraling en Green House lééft door al het groen. Meer inspiratie is te vinden op de website van KARWEI en in de bouwmarkten.

Meer inspiratie is te vinden op de website van KARWEI en in de bouwmarkten.

Over KARWEI

KARWEI is met bijna 140 vestigingen een van de grootste bouwmarkten in Nederland. Met een omzet van 1,7 miljard euro staat moederbedrijf Intergamma in de top 3 van Nederlandse non-foodretailbedrijven en is het marktleider op de doe-het-zelfmarkt in de Benelux. Vorig jaar groeide de winkelomzet van Intergamma met drie procent, onder andere dankzij de aantrekkende huizenmarkt en uitbreiding van de onlineactiviteiten.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:

Voor ander beeldmateriaal en informatie over, en inspiratie door de nieuwe woonstijlen kun je kijken in het lookbook en/of contact opnemen met:

LVTPR: karwei@lvtpr.nl / 030 65 65 070

Perscontacten: IJze de Vries / Esther van der Werf