Hoogvliet heeft een nieuwe KARWEI

Consumenten kunnen onder één dak terecht voor klussen en inrichten

275667 karwei%20hoogvliet%2001 e44c1a large 1521619040

KARWEI Hoogvliet opent vandaag haar vernieuwde bouwmarkt. Dat betekent dat consumenten er niet meer alleen terechtkunnen voor het klussen, maar ook voor inrichting en inspiratie. Anders dan in andere bouwmarkten heeft KARWEI Hoogvliet het grootste assortiment kwaliteitsvloeren, designverlichting en raam- en wanddecoratie.

Het assortiment in de winkel is nadrukkelijk op elkaar afgestemd en bij elkaar geplaatst, zodat klanten hun inrichting eenvoudig kunnen combineren en volgens de laatste trends kunnen wonen. In totaal is er ruim vierduizend vierkante meter aan inspiratie voor klussen en inrichten.

Corinne Boekholt, directeur KARWEI Hoogvliet: “Door onze vernieuwde inrichting zijn we beter in staat de nieuwste trends te tonen en de klant beter te bedienen bij de complete inrichting van het huis. De assortimenten op het gebied van vloeren, wanden, verlichting en raamdecoratie zijn vergroot. Elke zaterdag is er een professionele styliste aanwezig in de winkel voor advies op het gebied van inrichting en kleurkeuze. Er is een DIY-studio, waar iedereen terechtkan voor klusvragen, workshops en klusdemonstraties. Verder is de bouwmarkt voorzien van de nieuwste snufjes, zoals grote touchscreens die de kleur en materiaalkeuze laat zien in een virtuele ruimte, én een verlichtingshuis waarin elektra kan worden uitgeprobeerd. Ik ben enorm trots op het resultaat en verwacht dat we heel veel mensen gaan verrassen met deze vernieuwingen.”

Om te vieren dat KARWEI Hoogvliet is vernieuwd, zijn er in de openingsweek van woensdag 21 tot en met zondag 25 maart speciale acties en verschillende activiteiten op de winkelvloer. Zo krijgen de eerste 150 klanten op woensdag een gratis bijzettafel bij een besteding van minimaal vijftig euro. Op vrijdag is er gratis interieuradvies van styliste Femke Pastijn, op zaterdag mogen bezoekers zelf aan de slag met hun eigen plantenpak in de DIY-studio en op zondag vertelt styliste Danielle Verheul alles over verlichting, vloeren en raam- en wanddecoratie. Bovendien ontvangen alle consumenten 20 procent openingskorting op het hele assortiment.

Meer inspiratie is te vinden op de website van KARWEI en in de bouwmarkten.

About Karwei