HET KARWEI-HUIS: REAL-LIFE WOONINSPIRATIE IN DE 9 STRAATJES

Een pop-up store in het centrum van Amsterdam voor wooninspiratie, workshops & interieuradvies

Benieuwd naar de allernieuwste woontrends? KARWEI laat ze tot leven komen in haar gloednieuwe pop-up store in De 9 Straatjes van Amsterdam. Het is dé plek voor de update van jouw interieur: alles wat je ziet, past bij elkaar en is direct te koop, je kunt er terecht voor gratis workshops en interieuradvies, en elke week krijgt de logeerkamer een make-over door verschillende influencers. Kom langs in het KARWEI-huis van 13 oktober tot en met 29 november 2018 of volg het huis live via social media.

293292 2f8a1722%20het%20karwei%20huis%202018%20extra%20bewerkt2 1d5e60 large 1539271737

Het KARWEI-huis – met maar liefst zeven kamers vol inspiratie en stylingideeën – is dé plek om wooninspiratie op te doen. KARWEI weet namelijk als geen ander wat de trends op woongebied zijn en hoe je nieuwe kleuren, materialen en meubels combineert. In het KARWEI-huis vind je alle musthaves van dit seizoen: van perfecte basics tot en met blikvangers waarmee je je huis tot in elk hoekje Instagram-ready maakt. Alles wat je ziet, past bij elkaar en is direct te koop in het KARWEI-huis of te bestellen via de bestelzuil.

Workshops en interieuradvies

Om je te helpen thuis zelf aan te slag te gaan met jouw interieur, kun je in het KARWEI-huis ook terecht voor gratis interieuradvies van KARWEI-stylistes. Ook kun je meedoen met een van de gratis workshops, zoals je eigen woonaccessoires maken, bloemen matchen bij je interieur en Instagrammable interieurfoto’s creëren.

Wekelijkse make-overs

Om te zien hoe anderen met de inspiratie in het KARWEI-huis aan de slag gaan, wordt de logeerkamer elke week beschikbaar gesteld aan een andere influencer die deze kamer een make-over mag geven met het assortiment van KARWEI. Hiervoor laten ze zich inspireren door de Style Statements die te vinden zijn in het huis, zoals pink, messing en fluweel. Van het opdoen van inspiratie tot en met het shoppen van de spullen en inrichten van de kamer: al deze make-overs worden van begin tot eind vastgelegd en gedeeld op de website en social media kanalen van KARWEI. Zo volg je thuis het gehele proces en laat je je inspireren om ook je eigen interieur een update te geven.

Laura van Riggelen, Brand Manager KARWEI: “Door de pop-up store in te richten als een echt huis, brengen we wooninspiratie tot leven: je kunt het nu voelen en beleven. Maar alleen inspireren is voor ons niet genoeg, daarom geven we ook advies over hoe je de inspiratie in het huis in je eigen interieur toepast. Zo willen we iedereen helpen bij het realiseren van zijn of haar woonwensen.”

Openingstijden

Bezoek het KARWEI-huis – in de Runstraat 25 in Amsterdam – van zaterdag 13 oktober tot en met donderdag 29 november 2018. Elke woensdag- en vrijdagmiddag kun je meedoen aan verschillende workshops. Daarnaast kun je je aanmelden voor gratis interieuradvies van een KARWEI-styliste op zaterdagen. Voor het volledige aanbod van de workshops en interieuradviezen en om je aan te melden, kijk je op www.karwei.nl/karweihuis. Voor wie het niet lukt om langs te komen, maar wel graag inspiratie wil opdoen: het huis is online te volgen via www.karwei.nl/karweihuisInstagram en Facebook.

Openingstijden van het KARWEI-huis:

Maandag              12.00 – 18.00 uur

Dinsdag                10.00 – 18.00 uur

Woensdag            10.00 – 18.00 uur

Donderdag           12.00 – 20.00 uur

Vrijdag                  10.00 – 18.00 uur

Zaterdag               10.00 – 18.00 uur

Zondag                 12.00 – 18.00 uur

293295 2f8a1768%20het%20karwei%20huis%202018 06c4dc large 1539271753

Over KARWEI

KARWEI is met bijna 140 vestigingen een van de grootste bouwmarkten in Nederland. Met een omzet van 1,7 miljard euro staat moederbedrijf Intergamma in de top 3 van Nederlandse non-foodretailbedrijven en is het marktleider op de doe-het-zelfmarkt in de Benelux. In 2017 groeide de winkelomzet van Intergamma met drie procent, onder andere dankzij de aantrekkende huizenmarkt en uitbreiding van de onlineactiviteiten.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:

Beeldmateriaal van het KARWEI-huis kun je hier downloaden. Meer beeldmateriaal volgt op maandag 15 oktober.

Wil je langskomen in het KARWEI-huis of meer informatie over KARWEI, dan kun je contact opnemen met:

LVTPR: karwei@lvtpr.nl / 030 65 65 070 Perscontacten: Kirsten Peterse en Rosanne van Setten

Over Karwei